• Přeskoč na obsah
  • Přeskoč na levé menu
  • Přeskoč na horní menu
  • Nabízené značky



    ....................................................................

    TOMMY HILFIGER
    ....................................................................



    Tomy Hilfiger je jeden z nejžádanějších módních návrhářů. Vlnu nevídaného zájmu o výrobky této značky spustil hlavně u mladých černochů, které do té doby  špičkový módní designeři nedokázali ovlivnit. Snoop Doggy Dogg, když se  v roce  1994  objevil v televizním  programu  Saturday Night Live v obrovském svetru od Tommy  Hilfigra. Hilfiger zvýšili zisk z prodeje o 90 miliónů dolarů a v tom stejném roce dostal cenu Mužský designér roku, prosazující myšlenku, že nové styly se rodí na ulici a ne v designérských studiích odtrhnutých od denní reality.



    Vždycky to takhle nebylo. Hlfiger se v malém městečku Elmira ve státě New York narodil v roce 1952 jako syn klenotníka a zdravotní sestry. V mládí se mu velmi nedařilo a koncem šedesátých let si nechal narůst vlasy a věnoval se rokenrolu. V této době jeho otec dospěl k názoru, že z jeho syna nikdy nic pořádného nevyroste. Právě tohle ho motivovalo, aby v roce 1969 vzal svoje úspory, odcestoval do New Yorku, kde nakoupil dvacet kusů zvonových riflí, jaké v obchodech v malé Elmire nebyly k dostání a prodal je přátelům doma. V posledním ročníku střední školy potom zúročil zisk z tohoto obchodu a otevřel obchod s oděvy, který se jmenoval People´s place. Klientelu tvořili lidé hnutí hippies. Zisky rostly a tak ani ne  25-ti letý Tommy zanedlouho vlastnil deset obchodů ve státě New York.

    V roce 1984 dostal Hilfiger konečně opravdovou šanci, indický podnikatel Mohan Murjani stojící za značkou riflí Gloria Vanderbilt mu nabídl finanční podporu na vytvoření vlastní značky. Brzy obchod  Murjaniho přerostl a tak Tommy hledal partnera s většími styky. V roce 1989 ho našel. Silas Chou sice požadoval většinový podíl ve společnosti (35 percent), ale zato je byl ochotný vyvážit zlatem. Oplatilo se, Tommyho vila dnes leží hned vedle domu Micka Jaggera. Více  na www.tommy.com.



    Hilfigerovy návrhářské začátky přišly hlavně kvůli tomu, že u výrobců prosadil ty správné modely pro svoje zákazníky. Jeho kresby se mu podařilo prosadit i do výroby. V této době však dostala kreativita přednost před obchodem, co se odrazilo v jeho  bankrotě People´s place v roce  1977. Tommy se spolu s kreatyvní řiditelkou jeho obchodu v Ithace Susanou Cirona přestěhoval do New York City a v roce 1980 i oženil. Oba potom krátce pracovali jako návrháři riflí pro jinou firmu.




    ....................................................................

    DIESEL
    ....................................................................



    Diesel S.p.A. je italská firma s módou a módními doplňky. Značka se snaží nabízet módu pro mladé lidi ve věku 18-35 let. Diesel nabízí i dětskou módu a sportovní oblečení.

    Firma byla založena Renzem Rossem  a jeho bývalým šéfem  Adrianem Goldschmiedem (z firmy AG Jeans)v roce 1978. Milníky firmy Diesel jsou roky 1985 (Renzova kompletní akvizice), 1991 (začátek marketingové mezinárodní strategie) a rok 1996 (otevření prvního vlajkového obchodu v New Yorku na Lexington Avenue).

     

     

      Většina produkce Diesel je v současnosti outsourcována do malých a sředních firem. Produkce riflových výrobků má základnu v Itálii. Vedení firmy se nachází v Molveě, v severovýchodní části itálie, kde firma řídí 17 vedoucch společností v Evropě, Asii a a v Americe.

       Firma vlastní  200 velkoprodejen na celém světě a také prodává své zboží do lepších butiků a obchodních center. Společnost má kolem 3500 zaměstnanců.
     Roční prodeje dosahují  € 1.2 miliardy , data roku 2005. Více  na www.diesel.com.




     

    Hodinky Diesel 

     
    Hodinkám je nutno věnovat přiměřenou péči, pokud mají nejen správně ukazovat čas, ale plnit i funkci módního doplňku, u dámských hodinek mnohdy i funkci šperku. Doporučuje se dodržovat několik zásad. Po nabytí hodinek si pečlivě pročíst návod k obsluze a záruční list. Používat hodinky jen k účelu, ke kterému jsou určeny, tzn., společenské hodinky pouze ke společenským účelům, sportovní hodinky např. k plavání. Vždy si zkontrolovat na číselníku nebo na zadním víčku hodinek stupeň vodotěsnosti a používat je pouze v tom prostředí, pro které byly zkonstruovány .Hodinky nevodotěsné, nebo označené WR se nesmí používat při plavání!

     

    ....................................................................

    VERSACE
    ....................................................................




      Gianni Versace rád provokoval. Nebál se ukázat lidskou sexualitu, nebál se své odlišnosti. Přesto, že jeho život předčasně skočil, značka Versace, jeho životní dílo, žije dál.

     Gianni Versace se narodil 2. prosince 1946 v Kalábrii, v městečku Reggio Calabria. Jeho matka měla ateliér, kde zaměstnávala 46 švadlen a šila pro aristokratickou klientelu regionu. Tady se malý Gianni postupně naučil stříhat, šít a později i začal navrhovat své první modely. Prostředí, ve kterém vyrůstal mu přirostlo k srdci a bavilo ho poznávat tuto oblast čím dál víc a víc. Své matce často pomáhal vybírat drahokamy a zlaté lemovky, kterými poté přikrášlili navrhované šaty.


      Přes tyto předpoklady začal Gianni studovat architekturu a až když mu bylo 25 let, odstěhoval se do Milána a zkusil uspět v módním návrhářství. Pracoval jako stylista pro jiné módní návrháře. V roce 1972 zaujala jeho tvorba manažery z Genny and Callghan. Najali Gianniho, aby navrhoval jejich semišové a kožené kolekce. Později jako slavný muž pronesl tyto věty: „Věděl jsem, co chci, ale musel jsem být hodně trpělivý. Bylo zřejmě nutné počkat, porozhlédnout se a nasát atmosféru. Teprve potom jsem se do toho pustil, i když prorazit nebylo vůbec lehké. Hlavně jsem chtěl záměrně zrušit všechna dosud platná pravidla a konvence…“ 

      Gianniho umění proniklo i do takových oblastí jako je divadlo. Jednalo se o extravagantní a exotické modely pro balet a operu, které ve spolupráci s choreografem Mauricem Béjartem v roce 1997 přestavil v baletu Sen života, který se tančil pod modrým nebem italské Florencie. Také přispěl k psychedelické verzi stylu grunge, což je móda záměrně opotřebovaných oděvů, působících zničeně a obnošeně.

    Mezi jeho nejoblíbenější modelky patřily Naomi Campbell, Linda Evangelista, Claudie Schiffer, jeho múzy a zároveň přítelkyně. Také jeho klientela byli lidé z nejvyšší společnosti, princezna Diana jeho modely milovala, Elton John taktéž.

       Gianni Versace byl velmi výjimečná osobnost. Byl nejenom úžasným návrhářem extravagantních módních kreací, ale také přitažlivým mužem. Své soukromí se chránil a nikoho do něj, natož pak novináře, jen tak nepustil. I přes svou společenskou uzavřenost bylo známo, že je gay. Přes deset let žil se svým asistentem a návrhářem Antoniem D´Amicem.

    Tvorba tohoto muže ovlivnila spousty návrhářů, měl nekonečně mnoho nápadů, jež mu ale překazila náhlá a nečekaná smrt. Dne 15. 7. 1997 byl několika střelnými ranami zastřelen před svým palácem Casa Casuarina v Miami. Jeho smrt byla pro módní svět velkou tragédií, Gianni byl výjimečný muž, kterého už nikdy nikdo nenahradí. I přes jeho smrt značka Versace žije dál. Do čela společnosti se postavil Gianniho bratr Santo, hlavní designérské křeslo obsadila sestra Donattela. Jméno módního domu Versace tak stále září ve světě luxusu.

     

     



       Psal se rok 1978 a Gianni navrhuje svou první dámskou kolekci a rok poté také pánskou. V roce 1982 světu představil kovově vypadající šaty, jež se staly klasikou jeho repertoáru. Již v té době byl Gianni zařazován mezi nejlepší světové návrháře, a to nejen díky módnímu průmyslu. Gianni se proslavil také návrhy porcelánu, váz, příborů, lamp a jiných bytových doplňků. Možná se sami sebe ptáte, kde pro svou tvorbu bral tolik inspirace. Sbíral ji doslova všude. Uměl se přizpůsobit době, kombinovat na první pohled nemožné, zabýval se i objevováním kouzla polonahého těla. Inspiroval se vším od Antiky, přes baroko a rokoko.


       Jeho tvorbu značně ovlivnili mladí lidé. Byl jimi fascinován, tvrdil o nich, že jsou lepší, odvážnější a nemají zábrany. Proto pro ně navrhoval zářivá saka, hedvábné košile s motivy divokých květů či volně žijících zvířat. Jeden čas ho velmi zaujal potisk látek jednotlivými stránkami časopisu Vogue – díky tomu se mu povedlo zprostředkovaně specifikovat společnost, která přestala oddělovat skutečné umění od masově rozšířené kultury. Více  na www.versace.com .

    ....................................................................

    ARMANI
    ....................................................................




    Giorgio Armani  narozen  11.7.1934 vstoupil do světa módy jako aranžér výkladních skříní v milánském obchodním domě La Rinascente. Brzy povýšil na post prodavače a nákupčího módy. V letech 1964 - 70 pracoval a učil se u značky Nino Cerruti. Tady poprvé přišel do styku s návrhářskou profesí. Poté byl na volné noze až do roku '75, kdy se Sergiem Galeottim založil studio Giorgio Armani S.p.A.

    Značka se setkala s obrovským úspěchem a Armani se rázem vyšvihl mezi módní ikony. V roce '81 rozšířil svou značku o linii Emporio Armani - ne , nejde o křestní jméno. Emporio znamená bazar. V obchodech s touto linií najdete mimo jiné džíny, prádlo a doplňky. Značka Armani nabízí na 13 oděvních řad, doplňky a parfémy.

    Armaniho styl je umírněný a absolutně nadčasový. U svých kolekcí dává důraz na eleganci a pohodlnost. Jeho modely neoslňují, ale září v nich ti, kteří je nosí. Říká se mu návrhář "bez barvy". Jeho zásluhou se do našeho povědomí dostala barva zvaná greige ( gray - biege), směs šedé a béžové. Barva, která přesně koresponduje s jeho stylem. Italský návrhář Versace označil Armaniho módu za smutnou a béžovou. Armani se na oplátku nechal slyšet, že někteří designéři mění módu v porno. Bylo víc než jasné, komu jeho slova patřila.

    Když ale homosexuální prostitut zavraždil Armaniho největšího konkurenta Gianni Versaceho, byl návrhář zdrcen. Stejně jako v roce '85, kdy na AIDS zemřel spoluzakladatel jeho módního impéria, Sergio Galeotti. 

    Armani je také miláčkem celebrit. Obléká je jak v soukromí, tak i pro oficiální akce. Herečky v osobitých róbách a pánové - pro Oscara jedině ve smokingu od Armaniho. Letos se jeho modely objevily jak na Berlinale, tak i na předávání cen Grammy. Podívejte se v naší fotogalerii, jak sluší Armani zpěvačce Beyonce, Georgi Cloonymu, Johnu Travoltovi, Sharon Stone a dalším. A jako inspirace ještě několik modelů pro nadcházející sezónu.

    I ti, kteří neholdují módním a společenským magazínům se s Armaniho tvorbou určitě setkali na plátnech kin. Richard Gere v Americkém gigolovi, Kevin Costner v Osobním strážci a Nedotknutelných, Michael Keaton v Batmanovi, Woody Harlesson a Juliette Lewis v Takových normálních zabijácích, Steve Martin v Otci nevěsty, Bruce Willis v Barvách noci a mnoho dalších herců si obléklo kostýmy z Armaniho dílny.  
    Georgio Armani vytvořil hodinky pro muže a ženy, kteří vedou moderní život a chtějí se oblékat ve smyslu nahodilé  elegance  Celá kolekce á mladistvé kouzlo.

    Ochranné známky, které se objevují na stránkách jsou majetkem jejich vlastníků. Obsah stránek je informativní. Neodpovídáme  za správnost, úplnost a aktuálnost tohoto obsahu.



     

     



     


     



    ....................................................................

    AXCENT
    ....................................................................


     


    Náramkové hodinky axcent scandinavia.


     


     


     

     

    Hodinky Emporio Armani  

     
    Módní pojetí od Emporio Armani je velmi stylové. Současné pojetí dámských hodinek Classic collection je elegantní a rozumí ženským požadavkům. Většina hodinek má pouzdro z leštěné nerezavějící oceli a je velmi odolné a proto vhodné pro každodenní nošení.


    Péče o hodinky

     

    V okamžiku, kdy se člověk rozhodne koupit hodinky Emporio Armani , ví , že současně bude investovat do hodinek i vyšší peněžní sumu. Proto je důležité rozumět každému aspektu, jenž pro člověka hodinky mají plnit.
    Přibližně po každých třech letech by měl majitel své hodinky nechat profesionálně vyčistit a provést servis u autorizovaného servisního centra. U automatických hodinek by jste po tomto období měli nechat vyměnit baterii hodinek a u mechanických hodinek by měly být všechny hybné části kontrolovány a čištěny. U hodinek, které mají těsnící proužek by měla být provedena kontrola těsnosti každoročně s tlakovým zařízením a zároveň by toto těsnění mělo být v případě potřeby vyměněno. K péči hodinek je nutno podotknout, že každodenním nošením mohou být hodinky vystaveny škodlivým vlivům. Zvláště pokud nosíte hodinky v různých prostředích s obsahem chemikálií. Pozor také na kosmetiku a parfémy, také mohou poničit různé komponenty skeletu jakož i zbytek hodinek.


    Naši partneři






    www.albiongroup.cz
     


     Citysearch.cz      



    www.addbacklinks.com



        



    Inzerce BiL.cz